שיטת הניקוד החדשה

לייעוץ טלפוני חינם

מלאו פרטים ונציג יצור עמכם קשר

עבירות תעבורה

שיטת הניקוד החדשה:

משרד התחבורה אימץ לפני שנים שיטה חדשה שמטרתה לנהל מעקב אחר נהגים שמרבים לבצע עבירות תנועה באמצעות נקודות, במסגרת השיטה נצברות לזכותו של נהג נקודות עבור כל עבירת תנועה:

  • נהג שצובר 12 נקודות יוזמן לקורס נהיגה מונעת.
  • נהג שצובר 24 נקודות יוזמן לקורס נוסף.
  • נהג שצובר 36 נקודות יפסל רישיונו למשך 90 יום, במידה ששוב ייצברו לזכותו 36 נקודות בחלוף שש שנים מיום העבירה האחרונה ייפסל רישיונו למשך 270 יום ובנוסף הוא יידרש לעבור טסט ותיאוריה מחדש.

כיצד ניתן לברר כמה נקודות צבורות לזכותכם?

כל נהג יכול לברר על המצב העדכני של הנקודות במספר דרכים:

  • מוקד משרד הרישוי – בטלפון 5678* לאחר הזדהות באמצעות מספר תעודת הזהות ומספר רישיון הנהיגה יישלח לביתכם בדואר דוח של מצב הנקודות, ללא חיוב.
  • פניה מקוונת באתר משרד הרישוי.
  • משרד הרישוי – בכל אחד ממשרדי הרישוי ברחבי הארץ, לאחר הזדהות באמצעות תעודת זהות.

כיצד נמחקות הנקודות?

בחלוף שנתיים מיום ביצוע העבירה האחרונה ימחקו הנקודות שנזקפות לנהג, או במקרים בהם קבע החוק תקופה של 4 שנים. מרגע שביצע הנהג את מה שמוטל עליו ובחלוף משך הזמן הקבוע בחוק יימחקו הנקודות ובכך הוא יוכל לפתוח דף חדש.

ביטול /המרת נקודות חובה בדוחות:

עו"ד יעד נוה, בעל ניסיון רב בייעוץ ובייצוג של נאשמים בעבירות תנועה ולכן מומלץ להתייעץ עימו טרם תשלום קנס או הודאה באשמה, וזאת בשל לאפשר לו לצמצם כל פגיעה ברישיון הנהיגה שלכם. במשך למעלה מעשור של ייצוג בעבירות תנועה הצליח עו"ד יעד נוה בעשרות מקרים להביא לביטול או המרה של נקודות. למשרד יש את היכולת לבחון את הנקודות שצברתם, לאתר כל אפשרות לביטול או המרה ולייצג אתכם בהצלחה בבית המשפט.